Projket je proveden u Osnovnoj školi dr. Stjepan Ilijašević u Oriovcu tijekom svibnja 2022. godine. U projektu su sudjelovala 2 razredna odjela s ukupno 32 učenika. Projekt je provela profesorica TZK Ivana Laslo.
Na početku sata pitala sam učenike što za njih znači pojam Fair play, nakon što su učenici rekli svoja mišljenja ukratko sam im prezentirala što je to Fari play i koja je svrha toga pojma. Zatim smo pročitali načela fair playa. Dok sam čitala načela učenici su morali pratiti i brojati koliko tih načela zapravo poštuju tijekom igre. Pročitali smo i primjere iz života i što drugi sportaši kažu o fair playu.
Sportska igra rukomet s lijevom rukom. Kako bi učenici i učenice bili jednaki u igru, učenici su tijekom igre smjeli voditi i šutirati samo s lijevom rukom. S takvim načinom igre cure su bile u prednosti. Učenicima je bilo teško prihvatiti igru s lijevom rukom, ali opet su uspjeli pobijediti učenice. Tijekom igre vodili smo se načelima fair playa, gdje su učenici morali poštivati protivnika, priznati kada su napravili prekršaj, pružiti ruku igraču koji je pao ili na kojem je napravljen prekršaj, te se lijepo ponašati na terenu. Početak igre započeli smo pozdravom, a kraj igre završili smo čestitanjem pobjedniku.
Na početku sata ponovo smo pročitali načela fair play igre. Učenike smo podijelili na 3 ekipe, dvije ekipe u igri i jedna navijačka ekipa koja je pratila kako ostali igrači igraju i poštuju li pravila. Istaknuli smo tri pravila koja izrazito trebaju poštivati, a to su da poštuju odluku sudaca, priznaju kad naprave prekršaj te pohvale svog suigrača ili protivničkog igrača. Na kraju utakmice dodijelili smo Fair play kartom učeniku koji je igrao po svim pravilima i koji je napravio najmanje prekršaja tijekom igre. Učenici su se rukovali na početku i na kraju igre i u znak fair playa na početku utakmice odigrali su loptu protivničkom igraču koju je zatim odigrao loptu nazad.