Tjedan fair playa proveden je u Srednjoj školi Petrinja u Petrinji od 3. do 9. prosinca 2018. godine.
Provoditelji sadržaja bila je profesorica Ivana Orlić. Projket je proveden u sklpu programa Vježvaonica te u gostima kod odjeljenja Unioverzalne sportske škole u OŠ Petrinja (škola je u neposrdnom susjedstvu). U projketu je sudjelovalo ukupno 194 učenika, a u školi je svo vrijeme bio izložen roll-up banner. POZITIVNE MISLI NA RAZGLEDNICAMA S FAIR PLAY PORUKAMA - sat razrednog odjela 4a Nakon kratkog uvoda u Fair play projektu s učenicima se razgovaralo o fair playu u životu. Svaki učenik je dao svoj primjer fair playa koji smo po potrebi iskomentirali i raspravili. Podjelili smo razglednice te napisali svako osobno svoju misao na razglednici koje su sve isti dan i poslane.
PRAVILNO NAVIJANJE, IZRADA PLAKATA, Dvorana sat TZK, 3A razred Sat ranije učenici su dobili kratku uputu o sastavljanju ekipa i zadatku sata. Došli su spremni, znali su pravila, imali opremu i pripremljeno kako fair play postupiti u igri. Jedna grupa je donijela sve za izradu plakata. Nakon kratkog uvoda u Fair play projektu počeli smo s radom. Sastavljene su ekipe za igru, ekipe za navijanje, suci, delegati i ekipa za izradu plakata.
Ekipe su igrale sport koji su odabrale, u ovom slučaju nogomet i nije smjelo biti u ekipi sportaša (registriranog u tom sportu). Igralo se po pravilima futsala. Navijači su bili dio cilja sata. Profesorica je obilazila grupe i savjetovala u odabiru navijačkih izreka, parola. U završnom djelu sata, pobjednici su bombone dobili kao nagradu što su podijelili sa cijelim razredom, vodila se konkretna i svrsishodna rasprava.
ETIČKI ALTRUIZAM KAO PRETPOSTAVKA FAIR PLAY ODNOSA U RAZREDU, Učionica, sat etike, 3.A razred Etička vježba (podjela u dvije grupe, zadaci spretnosti i brzine; podjela uloga: natjecatelji, sudac). Analiza ponašanja- sudac procjenjuje odnose, fair play ponašanje-analiza vlastitih postupaka. Bit: korektnost igre, sportska borba vođena prema utvrđenim pravilima, upotreba časnih sredstava među protivnicima („Danas fair play igram, sutra fair play živim“) U vrijeme etičke konfuzije kada u svim sferama neprimjeren oblik ponašanja postaje “prihvatljiv“, toleriram (u najboljem slučaju siguran) postavlja se pitanje za kakav život pripremamo djecu-učenike? Fair play sa sportskih terena trebao bi biti matrica za pošten odnos u svim segmentima društva. Cijeniti i uvažavati svakog suparnika/protivnika, suigrača-cijeniti svakog čovjeka kao sebi ravnopravnog, jednako vrijednog. Cilj svake utakmice/kompeticije: pobjeda (vlastita), a ne prikaz suparnika (“U pobjedi se ne uznosi, u porazu se ne unizi“). Analiza teksta: moralno dobro i moralno ispravno, udžbenik etike 4.r. Kako u složenim situacijama ocjenjivati po načelima fair playa Rad u dvije skupine. Sučeljavanje strana; - zaključiti da altruizam nije uvijek najbolje rješenje nego da i zdravi/etički egoizam po načelu fair playa prinosi pravednosti u društvenim odnosima. Mirjana Vučenović-Bendeković,( prof. etike), dipl. politolog
GLEDANJE UTAKMICE; Gradska dvorana, VJEŽBAONICA Učenici su sami izabrali utakmicu, gradskog rukometnog kluba gdje igraju naši učenici. Došli su na početak zagrijavanja, aktivno sudjelovali u navijanju. Nakon poluvremena podijelila sam ih u dvije grupe koje su se pomiješale sa navijačima suparničkog tima. Na žalost pobijedila je gostujuća momčad. Učenici su i nakon utakmice komentirali odlično suđenje, fair play igru i još bolje navijanje. I od igrača i trenera smo dobili pohvale da im je zadovoljstvom igrati sa ovako divnim navijačima.