Predavač: Joško Vlašić, prof.
DIJETE I SPORT
Kada započeti sa kineziološkim transformacijskim procesima? Treba li djetetu organizirani oblik tjelesnih aktivnosti i koje su moralne dileme takvog pristupa? Da li takav pristup donosi prednost ili ne? Da li je to interes zajednice u cjelini? To su pitanja na koje ću pokušati odgovoriti u svom predavanju, dijelom naslonjen na formalno i specijalističko institucionalno obrazovanje, a dijelom na vlastita iskustva. Uz mnoštvo pojedinačnih projekata koji su svaki na svoj poseban i neponovljiv način oplemenjivali moje znanje i iskustvo, dva su moja projekta posebno zanimljiva jer se radi o neprekinutom dugogodišnjem nizu djelovanja u kojima su se, upravo zbog dugog vremenskog intervala, mogle prepoznati mnoge posljedice takvog pristupa. Oba su „projekta“ vezana za moju djecu, jer ih je u današnjim okolnostima nemoguće provesti na institucionalnom nivou. Raduje me što ću s vama podijeliti neka od svojih iskustava sa ovih dugih putovanja.
Snimka predavanja: